Uppdate egna våtservetter 

Den 1a augusti gjorde jag egna våtservetter med kokosolja och jag tänkte härmed komma med en uppdate. 

Idag tog de jag gjort slut och de hade inte blivit dåliga. 11 dagar alltså. Det måste jag säga var över förväntan. Ska verkligen göra om det. 

Nästa gång tänker jag dock inte vika den omlott, för den funktionen fungerade inte. När man drog upp dem så satt servetterna ändå ihop i varann. Får se hur det blir om jag bara viker dem vanligt. 

Men som sagt. Succé!


Kommentera

