Agilitytävling

Igår startade jag och Lovis vår första agilitytävling. Tyvärr har jag inga bilder på det eftersom min telefon ju sa hasta la vista i går. Men vi startade i fyra lopp, två hoppklasser och två agilityklasser. Och Lovis var SÅÅÅÅÅ duktig. Hon kan inte slalomhindret ännu så vi blev diskade i alla lopp, men i övrigt gick hon så fint.

I första loppet sprang hon tillbaka i en tunnel pga att jag inte ropade på henne i tid = mitt fel, men annars var det ett jättefint lopp. I andra loppet klantade jag till mig och visade henne helt fel väg ena gången. I tredje loppet var hon så trött att hon knappt kom runt. Men fjärde loppet gick jättefint, bara en vägran på ett hinder. SÅ stolt över min lilla Lovis ❤

Om två veckor startar vi en till tävling 🙂

dsc_5716

Kommentera

