Glasögon 

Jag har fått glasögon. 26 år gammal. Det var verkligen inte vad jag trodde. Jag har tidigare skrytit om hur himla bra syn jag har och jag har alltid kunnat läsa nedersta raden (den man inte behöver kunna) på en sån där ljusskylt. Men nu var den tiden över och det är bara att acceptera att jag har dålig syn. Det är främst på långt håll jag ser suddigt. 

Men jag tycker ändå att Nina glasögon passar min stil och min personlighet bra. Jag ser ut som en alternativ men ändå smart mamma. Haha. 

Kommentera

