Prematurkläder 

Jag syr ju som sagt en hel del kläder till min son, men även en del att ge bort till andra. Nu känner jag att jag sytt alldeles för mycket och Marius hinner inte använda alla kläder. Med min nya overlockmaskin jag köpt går det så himla fort att sy. Därför har jag börjat sy lite kläder till neonatalavdelningar i landet. det finns ett nätverk som samlar ihop prematurkläder som människor syr frivilligt och lämnar till de olika sjukhusen

Häromdagen sydde jag fyra par byxor och en mössa av stuvbitar som jag hade över här hemma. Så himla små kläder.

Dessa kläder kommer skänkas till neo i Helsingborg

Storlek 44

En reaktion på ”Prematurkläder 

Kommentera

