Kranskurs 

I år kom jag äntligen iväg på kranskurs som kyrkan anordnar varje år. jag har tänkt att jag ska gå varje år ända sen jag jobbade där men det har aldrig blivit av. Men nu fick jag i alla fall gjort mig en fin fin krans.  

Jag fick många tips om hur man kan göra sig en egen krans av material i naturen och det är ju jättebra återbruksalternativ. Nästa år ska jag nog försöka göra en krans med murgröna. Vi har ett enormt träd (buske?) utanför dörren. Men nu blev delen granskning med gran och mjuken.Himla fint 

Tre hjärtan för mig, Rasmus och Marius ❤

Kommentera

