Nya hantverksböcker 

Nu i jul fick jag flera hantverksböcker så nu är det bara att börja sy och sticka. Fick en stickbok med Mariusmönster. Jag har någon ambition om att jag ska sticka en ny tröja till Marius när hans blir för liten. Får se hur det går 🙂 Fick även en bok om att sy leksaker, något jag aldrig försökt mig på tidigare. Ska bli väldigt spännande att testa. 

Och som om det inte vore nog fick jag en årsprenumeration på sömnadsmagasinet Ottobre design, 4 barnnummer, 2 damnummer och ett familjenummer. Har redan hunnit sy lite. 

2017 verkar bli ett riktigt bra slöjdår!

Kommentera

