3 år 


Idag har jag och Rasmus varit gifta i 3 år. 

Vi gifta oss i Lugnås kyrka och det var så himla fint. Vi försökte ha ett sånt hållbart bröllop som möjligt med lokalproducerad mat och återbruk. Min brudklänning var min gamla balklänning från gymnasiet som jag då köpte begagnad (30 år gammal) för 500 kronor. Inför bröllopet gick jag med den till en sömmerska som sydde om ryggen, tog bort underkjolen och sydde en tyllkjol. Allt blev så himla bra och det kändes så himla fint att kunna ha klänningen igen. 
Detta var alltså tre år sedan och många fler år ska det bli ❤


Kommentera

